2015. augusztus 30., vasárnap

EGY kis plusz

Sziasztok olvasóim ahogy a cím is jelzi ez nem egy következő rész lesz :( de ne aggódjatok
 hamarosan hozom a kövit :). Remélem már várjatok. Nah mivel közel járunk az 1500 megtekintést úgy döntöttem hogy hozok valami különleges dolgot :). Mivel sok helyen láttam már hogy a szereplőkhöz idézeteket csatolnak de mivel én már leírtam a szereplőkről mindet szóval így nem csatoltam de most csatolok :). Ezek az idézetek szerintem elégé jellemzik őket remélem örömmel fogadjátok. ( A következő rész már készül.)

IDÉZETEK 



Zoe: Nem fog rajta se kor, se háború, se válság,
úgy mutat tükröt, hogy nem akarja, hogy lássák.
Tud mit mondani szélben, fagyban, napsütésben,
szeretem, hogyha szótlan marad, akkor is értem.(Punnany Massif)













 
Jared:  Választása mindenkinek van. Csak tudni kell, hogy melyik a jó.(Egyszer volt hol nem volt)














Jane:  Egy kapcsolat olyan, mint egy öltözék, ha nincs meg az összhang, kész katasztrófa.(Szex és New York)









Jack: Csak mert valaki felismeri a billentyűzetet, még nem ért a számítógéphez.(Csillagkapu)
















Rebeca: A fiúk játékokkal játszanak, a lányok pedig a fiúkkal. ( Hazug csajok társasága )
















Max:Az igazi élet első szabálya... tedd meg azt, amitől a legjobban félsz.( Vámpírnaplók)















Lexi: Rohanunk. Az élet maga egy rohanás. Rohanunk valami elől, rohanunk valahova vagy valakihez, és nem számít, milyen gyors vagy. Vannak olyan dolgok, amik elől nem futhatsz el.( The Flash)













Lena: Ár és érték két különböző dolog.(Egy boltkóros naplója)















Matt: A szerelmet nők találták ki, hogy elvegyék a férfi életkedvét és a férfiasságát. A szerelem gonosz csapda, jegy a pokol legmélyebb bugyrába.( Greek, a szövetség)














Anna: A nők mindig tudják, hogy milyen a hatásos belépő.( Vámpírnaplók)














Ren: Az olyan férfit, aki sűrűn váltogatja a partnereit, nem hívják lotyónak. Ő nemes egyszerűséggel egy Don Juan! ( Sex és New York)













( Remélem tetszett ez a kis poszt :) és örülök hogy tetszik a blog új stílusa. )
~RAPOSA







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése