2015. augusztus 2., vasárnap

4.Fejezet

4.Fejezet
~ZOE~
A dél előtti órák lassan vánszorogtak. Azt hinnéd első nap és nincs tanítás hát itt a North Hariss Kollégiumba nem így működik, postán meg kaptam már az óra rendem, és hogy melyik órám melyik terembe lesz, hogy a szaktanáraim milyen rendszerben osztályoznak, plusz a házirend mindig elküldik de valahogy mindig gyújtós ként végzi a kandallóban. Nah mind egy ebédszünet. Végre. Elveszem a tálcám a menza kajával, ami szörnyen néz ki már csak abban reménykedhetek hogy az íze tűrhető. Meg kerestem Jacket és Janet. Jack éppen nekem integetett. Leültem az asztalhoz.

- Jack elkérte a lány számát. Roxi vagy Rachel na, jó passzolok, hogy is hívták Jack?- bökte oldalba Jacket.

- REBECA. Rebecának hívták.- forgatta a szemét Jack.

- Ja tudtam hogy valami R-betűs. - mondta Jane.

- Most rástartolsz egy lányra akinek lehet hogy barátja van? Azért többet vártam tőled.-vontam fel mind két szemöldököm.

- Mi van ha nem is a barátja? - mondta Jack.

- Ez nem tudhatod biztosra.-felszúrtam a villámra húst és bele haraptam.

- És ha tudom hogy a srác nem a barátja , ha nem a bátyja.- kontrázott Jack.

- Nem mondod hogy fel hívtad?- nézet Jane Jackre.

- És ha igen.- szorította össze a száját.

Jane-nel egymásra néztünk . Mind ketten ugyanarra gondoltunk Jacknek nagyon be jön a lány ha enyire érdeklődik utána.


-Miért bámuljátok egymást?- vonta fel az egyik szemöldökét Jack.

- Semmi ért Jack , semmi ért.- nevette el magát Jane.

Aztán én is elnevetem magam.

- Ez egy dolgot viszont jelent neked Zoe.- kacsintott rám Jane.

Előre féltem mit akar majd mondani Jane. Tőle szinte bármi kitelik hogy össze hozzon valakivel.

- Mit Jane mester. - sóhajtottam és bele haraptam a húsba amit a villámra tűztem.

- Azt hogy rá startolhatsz a szexi idegenre.- vigyorgót kajlán Jane.

Majdnem félre nyeltem egy falat kaját.

- Miért akarnék rástartolni?- kortyoltam bele a vizembe.

- Mert tetszik neked?!- mondta Jane.

- Ezt meg honnan veszed?- kérdeztem tőle.

- Miért miért vagy ilyan makacs Zoe Elizabeth Witheland?- sóhajtotta Jane.

Zoe nem is vagyok olyan makacs csak nincs szükségem egy pasira. A legutóbbiak is nagy csalódások voltak, de Jane ezt nem érti meg és most megint kerítő szerepet vállal és egy új pasit keres nekem . Inkább ö makacs.

- Meg mondom mit csinálj meg szerezzük a számát a húgától aztán te be cserkészed a szexi vonz  erőddel.- kacsintott rám Jane.

Jack és én el kezdtünk nevetni.

- Zoe és a szexi vonz erő még a húst is úgy eszi mint egy pasi.- mutatott rám mert még egyet bele haraptam a húsba amit a villámra tűztem.

- Jane ugye ezt sem gondoltad komolyan?- nevettem el magam.

- Miért ne te egy szép lány vagy jó humorú csak egy kis nőiesség kéne neked.- áradozott Jane.

- Nekem olyanom nincs.-mondtam.- Négy fiú között én már rég elhagytam.-tetem még hozzá.

-Tudjátok hogy jöttek új diákok a suliba.- váltott témát Jack.

- Remélem jó fejek..- tapsikolt Jane.

- Egy a mi év folyamunkba meg egy az egyel alattunk lévőbe.- mondta Jack.

- Remélem a nem olyan lesz a gyerek mint a legutóbbi, mert akkor én inkább ki ugrok az ablakon.


- Látod ö miatta is kéne neked egy pasi nem csak Thomas miatt is.

Jack csak nevetet aztán Jane is csatlakozott  végül én sem bírtam ki nevetés nélkül. pedig nem olyan jó ez a story . Az-az új diák Shon Pariss volt. A srác rám hajtót . Jártunk pár hétig amikor is kiderült hogy nem csak velem jár ezért amikor is meg akart csókolni orrba könyököltem . Azután egy srác sem mer úgy közeledni felém hogy ne legyenek világosak a szándékaik felém.

- Szerintem elégé szórakoztató lenne.- nevetett tovább Jack.

- Mi hogy ki ugrik az ablakon vagy hogy megint meg ver egy fiút ezzel meg fosztva szegényt a becsületétől?!- mosolygott Jane.

-: Hát nem az ablakból ki ugorosra gondoltam.- nevetett tovább.

- Jól van Jack azért ennyire nem volt vicces.- mondtam.

Aztán Jack el hallgatót , Jane meg kb tátott szájjal bámult.

- Mi van lefagytak a rendszerek.- csettintettem az arcuk előtt.

Valaki meg kopogtatta a vállam . Meg fordultam és a srác ált elöltem a klubból , Jared. Fekete póló, kék farmer és fekete bakancs volt rajta. Most már jobban ki vehetem az arcát kék szemek sötét barna haj, érzéki ajkak amelyeket meg akartam csókolni. Izmos, látszót a pólóján keresztül is ,biztos erős lehet. Mi ért gondolok ilyenekre. Jared látta hogy elégé bámulom és ettől el mosolyodott amitől kis gödröcskék jelentek meg az arcán . Inkább vissza fordultam az ebédem felé és próbáltam nem tudomást venni azt a fiút akinek egy lány sem képes ellenállni és szerintem ezt ö is tudja. Aztán megint meg kocogtatta a vállam.

- MI VAN ?-néztem rá dühösen.

- Szabad ez a hely itt melletted?-intet a fejével az üres székre mellettem. Végig mértem öt aztán a helyet mellettem.

- NEM!- mondtam dühösen.

Azzal éppen tetem volna fel a székre a lábam, de ő gyorsabb volt és le ült a székre, de ő gyorsabb volt és le ült a székre.

- Azt mondtam NEM.- néztem rá szúrósan.

Rám nézett aztán inkább az ebédjére figyelt. BÚNKÓ .

- Ha lábadat akarod rajtatartani az nem jelent semmit.- mondta.

Aztán enni kezdted. A szememet forgattam.

- Ha seggbe rúglak vele szerintem az már jelenteni fog valamit.- mondtam neki.

Fel nevetett . Mély öblös hangon amitől a szívemet valami melegség öntötte el.

- Nem szeretnéd te elrontani az én jó seggem.- kacsintott rám.

Az égnek emeltem az arcom aztán szememet forgattam. Remek még öntelt is. Rám nézett.

-Szerintem nem kéne forgatnod azokat a szép szemeidet mert még bajuk esik.- villantott rám egy félmosolyt amelytől meg jelentek

Jane köhintett. Ja tényleg ők is itt ülnek. Már el is felejtetem.

- Mi megyünk az óránkra . Szia Zoe. Örülök hogy meg ismerhettelek Jared.- mondta Jane.

- Szint úgy. Bár nem beszéltünk semmit.

Jane elrángatta Jacket matekra. Jared már befejezte az ebédjét.

- Zoe szép név.- mondta

- Fogd már be.- mondtam idegesen.

- Aú ez fájt.-  kapott a szívéhez aztán eljátszót egy fájdalmas grimaszt.

Felálltam és meg fogtam a tálcám.

- Mondanám hogy kellemes volt ez a kis csevegés de azzal hazudnék.- mondtam.

Aztán elindultam a következő órámra. Olaszra.
A menza bejáratánál ért a jelzőcsöngő. Futottam hogy be érjek időben az órára. Fel a lépcsőn végig a folyóson amikor is meg botlottam valamiben…..pontosabban valakibe, de nem estem el két erős kar elkapott , Jared volt az. Közelebb hajolt a fülelemhez meleg leheletét éreztem a nyakamon ami felborzolta kis hajszálakat a tarkómon.

-Még jó hogy itt voltam így nem eset semmi bajod.- suttogta a fülembe.

Szerintem a bugyimig pirultam. Az arcom legalább is biztos hogy nagyon vörös. vetem egy nagy levegőt és az arcom Jared felé fordítottam , hogy a szemébe tudjak nézni ez utólag nem is volt olyan jó ötlet mert az ajkaink csak pár centire voltak egy mástól . Hátrébb hajtottam a fejem hogy távolabb kerüljek az ajkaitól.

- Most már elengedhetsz, ha nem akarod, hogy bajod essen.-mondtam neki ingerülten.

Mélyen a szemembe nézet aztán elengedet . Bement az órára . Én meg álltam kábán, ebből a becsöngetést jelző csöngő riasztót fel. Bementem az órára és le ültem Sam mellé. Jared Persze pont mögém ült. Az óra elkezdődött. Mrs.Belladonna bele fogott a mai anyagba , az óra szinte fájdalmas lassúsággal telt. Valaki aki mögöttem ült JARED . Elkezdte csavargatni egy haj fürtömet az újai köré csavargatni.

- Ezt most fejezd be!-sziszegtem a fogaim közül.

- Nagyon szép színe van a hajadnak ugye tudod. Már-már a vörös róka bundájára emlékeztet. Tudod apuval régebben vadásztunk.-mondta.

- És milyen puha.-kontrázta még.

Most már nagyon ideges lettem és hátra fordultam és rácsaptam a kezére.

- Ha még egyszer hozzám érsz egyesével töröm le az ujjaid és dugom fel a seggedbe.-mondtam neki idegesen.
Minden szem ránk szegeződött. Upsz ezt egy kicsit hangosan mondtam. Mrs Belladonna engem nézet.

- Whiteland kisasszony egy nem tűröm ezt a beszédet az órámon, kettő meg olasz órán van olaszul is eltudná nekünk ismételni amit , Jarednek mondott.-mondta az idegesítő olasz akcentusával amitől néha a falra tudtam mászni.

- Nem nem tudom Mrs.Belladonna.- sütöttem le a szemem.

- Sejtetem akkor fáradjon ki a táblához és bizonyítsa be hogy nem hiába ül ezeken az órákon.-bökötöt a kezével a tábla felé.

 Nehezen feltápászkodtam a helyemről aztán lelöktem a kezemmel Jared cuccait.

- Bocsi nagyon ügyetlen vagyok . Sajnálom.- vigyorogtam rá.

Aztán hangtalanul formáltam a szavakat „Nem sajnálom” mondtam neki. Ö meg csak nevetett és felszedte a cucait.

- Kisasszony sietne nem érünk rá egész órán.-mondta a tanárnő.

Sejthetem volna hogy a tanárnő nem kegyelmez nekem, de így is sikerült egy hármast összeszednem.A csöngetéssel véget ért a kínzás. Össze szedtem a cuccom, de még nem mehettem el de Jared sem. Ez már most nem nézz ki jó dolognak.

- Mivel kisasszony ilyen neveletlenül viselkedett. Anderson úrral ezért és mivelAderson úr még új ezért szerintem lehet hogy útmutatásra lenne néha szüksége szóval segítsen neki egy héten keresztül tájékozódni, ha közös az órájuk üljön melle. Megegyeztünk?!- mondta a tanárnő.

Ledermedtem. Neh , Neh . NEM NEM sikítottam magamban . Miért büntet engem az ég. A tanárnő észrevette a némaságom.

- Valami elnevetésed van Zoe?!- vonta fel a szemöldökét Mrs.Belladonna.

Gond van most már a keresztnevemen szólított szóval azt akarja hogy fogjam be és fogadjam el . Össze szorítottam a foga.

- Nem semmi gond .- mondtam és ellenálltam hogy gyerekesen rá nyújtsam a nyelvem.

Jaredre nézet.

-Ez önnek is meg felel?- mondta Mrs.Belladonna.

-Tökéletesen.- mondta a tanárnőnek.

Mrs.Belladonna kitessékelt minket.

- Miért büntetsz engem ?! - nyújtottam a kezem az ég felé.

- Igen és igen . Köszönöm.- vigyorgott.

Meg szólalt a jelző csengő. Ledöbbentem tudtam hogy elfogok késni mert elkel kísérnem ezt a fajankót és még nekem is be kell érnem az órára. A matek tanár repesni fog az örömtől hogy írhat nekem egy egyest.

-Mond hogy matekod lesz neked is.-sóhajtottam.

- Ja azt hiszem a 345-ben .- mondta.

Azzal futásnak eredtem fel a lépcsőn aztán jobbra a folyóson és már ott is voltam aztán egy forró kezet éreztem a csuklómon aztán ujjaim közé fűzte sajátjait. Az ujjhegyeimtől finom borzongás futott végig az egész testemen. Tudom hogy rá kelet volna kiabálnom hogy engedje el e kezem de egyszerűen nem ment , aztán csak sikerült.

-Jared elengednéd a kezem végre.- néztem rá.

Jared elmosolyodott.

- NEM- mondta egyszerűen.

 Ideges lettem.

- Miért nem. Ez az én kezem nem a tiéd!- néztem rá dühösen.

Jared csak tovább vigyorgott amitől még idegesebb lettem.

- Nem mert megint elfutnál.- mondta.

Ahw még egy ilyen idegesítő srácot nem hordott hátán a föld.

- Hülye gyerek hova futnék az órám itt lesz és nem akarok kézen fogva be menni veled mert még azt hinnék hogy mi….. hogy mi….- dadogtam.

A kiabálásom dadogásba fordult. Amitől Jared csak még jobban mosolygott és így előjöttek az arcán a gödröcskék .

-Hogy a barátnőm vagy! IGAZ?!- mosolygott tovább.

Az arcomat elöntötte a pír . FRANCBA. a szemeimet forgattam .
-ENGED EL A KEZEM! -sziszegtem a fogaim közül.

-NEM.-mondta Jared.

Betelt a pohár a másik kezemet lendítettem hogy pofon vágjam de ö gyorsabb volt és elkapta a másik kezem. Ezzel azt hittem elengedi de nem ezt tette az ujjaim hegyét végig húzta az ajkain. Nem vette észre hogy gyorsabban szedem a levegőt . Soha nem éreztem ilyet. A kábulatból a csengő hangja ébresztet fel. Jared elengedte a kezem és be ment órára . Megráztam a fejem hátha kitisztul .Segített egy picit . Aztán be mentem órára de előttem nyomakodott be az ajtón Anna. Be mentem a terem be Jared mellé nem akartam ülni ezek után biztos nem . Szóval le ültem a szokásos helyem re Zack mellé. Jared szólni akart szerintem hogy üljek mellé de Anna le ült gyorsan mellé. Aztán belépet az ajtón Mrs.Johnson a matektanár. Kezdetét veszi a kínzás.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése