2015. augusztus 29., szombat

9.fejezet

9.Fejezet
~ZOE~

-Sajnálom.-mondta

-Nem kell. Anya és apa mármint akik örökbe fogadtak ők nekem az igazi szüleim mindig is így tekintek rájuk. Azért a fiúkkal néha nehéz de soha sem cserélném el őket semelyik másik családra mert nekem ők 

-Néha én is falra tudok mászni Rebecától de szeretem öt. Hányan vagytok testvérek?- kérdezte.

-Öten. Travis a legidősebb ö 22 éves magas szőke és kék szemű , aztán Ren jön 18 éves mint én de egy hónappal idősebb nálam ugye öt már ismered aztán jövök én , utánam Caleb aki 10 éves barna haja és szeme van és kezd nagyon hasonlítani a bátyáimra, és Mason az utolsó 8 éves és szőke és szürke szemei vannak igazán aranyos kis fiú csak egy kicsit hiperaktív . Mindegyiküket nagyon szeretem.-mondtam vidáman.

-Rebeca kisebb ként mindig azt mondta, hogy olyan akar lenni mint én és engem mindig idegesített hogy utánoz.-nevette el magát és is fel nevetettem.

-Ahogy látom le mondott erről a tervéről.-mondtam mosolyogva.

-Ja. A szüleid milyenek?-kérdezte.
-Anya olyan melegszívű és kedves. Apa szigorú, de azért nem annyira csak nagyon félt minket. Anya minden álma az volt, hogy egy gyerekkel ajándékozza meg apát, de miután egyszer sem sikerült elment meg vizsgáltatni magát és kiderült, hogy soha nem lehet gyereke. Ez nagyon összetörte öt is és apát is nagyon félt, hogy ezért majd apa elhagyja öt de apa inkább elvitte a szomszéd város árvaházába ahol rögtön meg szerette Travist. Utána két évre rá megint visszamentek és akkor adoptálták Rent. Engem egy évre rá. Azt mondták egyedül üldögéltem kint az udvaron, egy padon és Ren oda jött hozzám . Akkor először meg szólaltam , mert Ren azt kérdezte tőlem, hogy leszek-e a húga és hogy ha igen mindig vigyázni fog rám . Én igennel feleltem . Travis is kedves volt. Ők találták ki hogy Zoe legyen a nevem. Mármint Ren és Travis. Aztán két év után hozták oda Calebet és Masont ők valószínűleg testvérek és anyu meg apu nem akarta őket elválasztani, mert látták, hogy nagyon ragaszkodnak egymáshoz. Anyu és apa mindig is úgy kezelt minket mintha az igazi gyerekeik lennénk-meséltem neki.

-Ez igazán szép tőlük, de miért a Zoe nevet kaptad?-kérdezte Jared.

-Tudod mit jelent a Zoe név?-most én kérdeztem.

-Nem. Mit jelent?-válaszolta.

-Azt hogy élet. Ren és Travis azért választották, mert úgy gondolták, hogy ez egy új élet kezdete a számomra.-mondtam.

-És egy új élet kezdete volt?-nézet rám kérdően.

-Teljes mértékben-válaszoltam.

-Ezek a rém álom mindig elő jönnek?-tért át másik témára.

-Nem már egy ideje nem volt egy sem hála a jó égnek.-mondtam feszengve.

-Miről szólnak?-kérdezte kíváncsian.

-Arról, ahogy verekszem, hogy megvernek vagy hogy én bántok valakit olyan olyan szörnyűek , és tudod mi 

-Mi?-nézet rám.

-Hogy nem tudom, hogy igaziak-e. Nem tudom, hogy tényleg olyan szörnyeteg vagyok-e.-néhány könnycsepp gördült végig az arcomon. 

Jared magához ölelt váratlan volt, de jól esett. Karjai erős vaspántként öleltek át. Karjaimat a nyaka köré  Jane te mindig a tökéletes időt választod, hogy betoppanj. Kibontakoztam az ölelésből és felálltam. Felvetem a telefont.
fontam arcom bele temetem nyaka ívébe. éreztem az illatát most már tudom, milyen az illata pézsma és fenyő. Akár az őszi fenyőerdő. Egyik keze a hátamat simogatta, hogy meg nyugodjak, és nem fogok hazudni piszok jól esett. Végre biztonságban éreztem magam a karjaiban. Aztán a tökéletes pillantott a telefonom hangos csörgése zavarta meg Taylor Swift 22 című száma üvöltött a zsebemből tudtam ki keres. Jane.

-Zoe hol a szarban vagy már?-hangja ideges volt.

-Még a parkban nem olyan mesze. Miért.-kérdeztem.

-Nézted az időt.-mondta dühösen.

Elvetem a telefont a fülemtől és megnéztem az időt. 7 órát mutatott. A francba.

-Sietek.-válaszoltam gyorsan és kinyomtam Janet.

-Bocsi, de sietnem kell. Még nem is zuhanyoztam.-köszöntem el Jaredtöl.

-Ja, érzem.-fogta be az orrát.

-Seggfej.-válaszoltam.

-Az iskolában találkozunk Zoe.-mondta.

-Az iskolában.-mondta.

Néztük egymást aztán meg fordultam és elfutottam a kolesz felé. Nagyon gyorsan futottam pár perc múlva már a kolesznál voltam. Gyorsan felfutottam a szobánkba. Jane már a tükör előtt sminkelt. Nem nézet rám úgy beszélt.

-Hát itt vagy én sietnék a helyedben-mondta 

Gyorsan összeszedtem a ruháim egy sötétzöld farmert egy türkiz zöld pólót, amin kék csillagok voltak és egy és egy kék kapucnis pulóvert gyorsan ki kaptam a fehérneműs fiókomból egy bugyit meg egy melltartott. Felkaptam a törcsim meg a neszesszerem . A cipőmet gyorsan lerúgtam és felkaptam egy papucsot a lábamra aztán rongyoltam is a fürdőbe. Nem voltam egyedül a késői zuhanyzó egy másik lány is bent volt gyorsan levetkőztem és beléptem az egyik zuhany fülkébe. Gyorsan lezuhanyoztam a hajamra próbáltam figyelni, hogy ne legyen vizes. Aztán gyorsan megtörülköztem és gyorsan felöltöztem . A másik lány akor jött ki a zuhany alól és meglepődtem . Rebeca volt az törölközőbe csavarva.

-Mit nézel.- kiabált rám.

-Semmit.-mondtam.

Aztán gyorsan kislicoltam a közös fürdöböl. A szobámba mentem gyorsan ki sminkeltem magam. Nem használok sok sminket, mert nem bírom, ha a vakolat miat tetszem valakinek. Csak egy kis szempilla spirál szemceruza néha-néha használok rúzst is de a suliba nem nagyon . Jane már vállara vette a táskáját.

-Jössz már?!-kérdezte idegesen.

-Jövök-mondtam.

Jared pulcsiját a táskámba gyűrtem és elindultam Jane-nel az iskolaépület felé. Az ajtó mellett Jared ált lazán a falnak támaszkodott kezeit a farmerja zsebébe tette. Jól nézet ki nem tagadhatom. Fekete farmer és fehér póló volt rajta. A póló erősen tapadt a felső testéhez alatta kirajzolódtak az izmai. Észre vette, hogy nézem és elmosolyodott.

-Tetszik, amit látsz?-kérdezte és mosolya még szélesebb lett.

Csak a szememet forgattam.

-Nah én mentem biószra. Jó szórakozást Zoe. Szia Jared.-mondta

-Szia.-köszönt el Jared Janetől.

Jane bement az épületbe.

-Milyen órád lesz?-kérdezte.

-Matek. Vagyis együtt lesz óránk.-mondtam.

-Ja, menyünk.-ki nyitotta az ajtót és beengedett. Felmentünk a matek terembe és le ültünk a helyünkre. Anna oda jött Jaredhez.

-Szia Jared nem is hívtál.-mondta és még az ajkát is le biggyesztette.

-Ja elfelejtetem.-mondta Jared.

-Kár pedig vártam.-mondta.

A csöngő szakította meg Annát a flörtölésben, ja meg Mrs. Johnson.

-Miss Taylor a helyére fáradna.-mondta Mrs. Johnson.

Anna leült a helyére.

-A tesztek eredménye nem sikerültek túl fényesen persze vannak kivételek.-mondta a tanárnö

Mrs. Johnson leült a tanári asztalhoz és elővette a papír köteget.

-Most elmondom ki hány százalékot ért el és az milyen jegyet eredményezett. A leg gyengébbel kezdem. Joe 25 % egy egyessel gazdagodott, következő Alex 26% éppen hogy kettes örülhetsz fiam. Zoe 39% majd nem hármas, de sajnos az még két százalék kelet volna így csak egy kettes.  Sonya 46% hármas, Emma 51% hármas, Max 61% ez pont egy négyes, Sunny 70% négyes. Zack 82 % ez egy ötös nagyon gratulálok. A harmadik legjobb eredmény.-mondta végig az eredményeket.

Mindenki tapsolt. Zackhez fordultam ö lazán ült és mosolygott aztán rám kacsintott. Nem bírtam ki hogy ne mosolyogjak én is. Aztán ránéztem Annára hát az ö arca nem volt a leg boldogabb.

- Folytatnám.-erre mindenki elcsöndesedett.

-A második Anna 98%-al ötös.-mondta.

-Mi nem biztos, hogy nem.-visította.

-Anna hallgass el kérlek tökéletesen jól számoltam a pontokat. Az első Jared 100%-kal ötös kap és gratulálok.-mondta mosolyogva.

Jared csak hátra dőlt a székében. Mindenki meg kapta a dolgozatát. Bár ne kellet volna látnom azt a borzalmat teli volt javítássokkal. Bezzeg Jared dogáján csak pikák voltak. Jared elkapta előlem a dogomat, és gyorsan végig nézte. Felvonta az egyik szemöldökét.

-Hát ez borzalmas.-mondta a fejét ingatva.

-Kösz hogy te is fokozod-válaszoltam gúnyosan.

-Korrepetáljalak?-kérdezte.

-Inkább ne.-vágtam rá.

-Inkább meg buksz, matekból vagy inkább szerzel egy rossz érettségit?-mondta.

-Oké. Mi kor?-válaszoltam  megadóan.

-Ma tanitás után oké?-kérdezte.

- Jó.-mondtam.

Matek óra többi részében tovább mentünk az anyaggal. Aztán a kicsöng ökör ki ment a tanár.

-Zack én, kinyírlak, hogy merészelsz rólam másolni.-mondta idegesen.

-Nem másoltam rólad. Hogy feltételezel rólam ilyeneket én egy minta tanuló vagyok-mondta mosolyogtam.

-Inkább egy hülye seggfej.- lökte oldalba Zacket.


-Csak féltékeny vagy, mert valaki jobb tesztet írt mint te és most másra vetíted a haragod.-mondta.

-Nem. Biztos hogy félre számolt valamit.-mondta vörös arccal.

-Csak irigy vagy, mert valaki okosabb, mint te.-vigyorgott Zack.

Anna egyre idegesebb lett.

-Nem húzunk, innen mi előtt kirobban a III. világháború.-súgtam Jarednek.

-De húzzunk innen.-mondta ö is halkan.

Gyorsan ki mentünk az ajtón a folyosóra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése