2015. augusztus 9., vasárnap

5.Fejezet

(Na igen általában Zoe szemszögéből lesz a történet de néha más szemszögéből is. ez egy kicsivel rövidebb lett. :( )

5.fejezet
~ZOE~
Az ajtón belépet Mrs.Johnson a matek tanár. Levendula színű kosztümöt viselt és fekete haját ami be egykét ősz szál vegyült szórós kontyba fogta . Apró termetű nő de tekintélyt parancsoló. Letet az asztalára egy vaskos papír köteget , aztán végig tekintet az osztályon amit inkább nevezhetünk csoportnak most már Jared-del  együtt 10 volt a létszám. Aztán feltolta a az orráról a szemüvegét.

- Nézzük ki menyit felejtet egy nyár alatt . Joe gyere oszd ki a lapokat.-mondta Mrs.Johnson és a tetmet fürkészte.Aztán Jaredre tévedt a szeme.

- Biztos maga lesz Jared Anderson . Igaz.-mondta a tanárnő.

- Igen tanárnő.-mondta Jared.
- Nekem Belladonna azt mondta hogy ön Zoe mellet kell hogy üljön mert Zoe segít önnek be illeszkedni ezen a héten. Akkor még is miért Anna mellet ül.- kérdezte a tanárnő.

- Nekem igy is jó.- vonta meg a vállát Jared.

Mi? Ö most engem véd. A világ egyetem bajban van , mi jön ez után.

- Zoe kérlek csrélj helyet Annával. Anna neked különben is Zack mellet kéne ülnöd.-mondta a tanárnő.

- Mrs.Johnson kérem nem akarok Zack mellé ülni idegesítő. Olyan HÜLYE.-nyávogta Anna.

- Anna az iskola nem kívánság műsor.- fonta kereszt be karját a tanárnő.

Fel álltam a helyemről és helyet cseréltem  Annával aki durcás arccal ült le Zack mellé .

-Joe miért nem jössz ?- mondta idegesen a tanárnő.

A tanárnő nem vette észre hogy Joe elaludt és Sonya éppen próbálta felkelteni . Mrs.Johnson odda ment Joe asztalához és lecsapta mind két tenyerét az asztala Joe azonnal felriadt és vörös fejel nézte a tanárnőt. Anna meg csak nevettet.

- Elnézést tanárnő.- dadogta Joe.

- Semmi gond Joe csak nekem segítesz , eggyel kevesebb dolgozatot kel megnéznem. Sunny menj és oszd ki a lapokat.- felelte a tanárnő.

Sunny villám gyorsan felpattant a helyéről és gyorsan ki osztotta a lapokat. Joe és a tanárnő a tanári asztalhoz sétáltam . A tanárnő leült és karórájára pillantott.Anna jelentkezett.

-: Igen Anna.- szólította fel Annát a tanárnő.

- Ezt a dolgozatot le is osztályozza?- kérdezte  Anna.

- Hát persze , ezt mind magukért teszem.-mondta a tanárnő.

Oh hogy én ezt mennyiszer hallom.

-20 percük van, ön is kezdheti.- tette még hozzá.
A
 lapon 25 kérdés volt amikre válaszolni kellett. Három válasz közül kellett kiválasztani a jót. Be pánikoltam a szavak és a számok össze mosódtak , a távolban halottam Joe dadogását és  Mrs.Jonhson szigorú feszes hangját ahogy egymás után felteszi a kérdéseket. Hozzá kezdtem a feladatoknak .Jared nagy munkában volt mellettem a tolla serceget a papírlapon . Hangosan , túl hangosan ,ez hogy lehet hogy ilyen hangos sérti a fülemet ez a zaj . Próbáltam kizárni a zajt és a feladatokra koncentrálni , csak a pánik okozza ezt vagy beképzelegem magamnak , hogy halom . Az idő szaladt és én alig haladtam . Jared befejezte a dolgozatot a lapot ki csúsztatta a padszélére és a tollat letette a padra. Azt a … ö hogy lehet ilyen hamar kész. Joe a helyére ballagott , ahogy sejtem nem sikerül hetet valami jól a felelése.

- 5 percük maradt.-a tanárnő hangja élesen hasított a dolgozat okozta csendbe.

Oh a büdös életbe ezt nem hiszem hogy lehetek ilyen szerencsétlen hogy nem megy egy egyszerű doga ami , a múlt év anyagáról kérdez. Jah már tudom , azért mert akkor sem jeleskedtem . Még gyorsan betippeltem amit jónak gondoltam..

- Tegyék le a tollaikat és adják előre a dolgozatokat.-mondta.

Éppen időben . Hátra fordultam hogy elvegyem a dolgozatot Zacktől mosolygót és rám kacsintott aztán át adta dolgozatot. Hát ez meg mitől ilyen boldog , sose szokott jól sikerülnie a dolgozatainak . Lehet beszívott reggel ja , ez a valószínűbb mint az hogy mindent tudott előre nyújtottam Emmának a dolgozatokat. Jared is el vette a dogát Annától aki egy cetli társaságában nyújtotta át a dolgozatot. Jared zsebre vágta a cetlit és oda adta a dogákat Maxnak. A tanárnő mindenki dogáját le tette az asztalra a tanárnő elmondta mit fog kérni ebben az évben és elmondta hogy ez az év lesz a legkeményebb szóval ideje tanulni. A csengő mentet meg a további kínzástól . Mrs.Jonhson kisétált aztán a többi osztálytársunk is. Anna mutogatta Jarednek hogy hívja. Aha szóval a telo számát adta oda. Jellemző rá . Aztán kisétált az ajtón. Zack még bent volt a terembe és nagyon mosolygót.

- Zack te meg mitől vagy ilyen boldog , túlsókat szívtál? Mert sose sikerülnek valami jól a dogáid.-kérdeztem Zacktől.

- Ez most jó lesz ,és NEM nem szívtam be.-válaszolta.

- Hogy sikerülhetne hisz te is olyan hülye vagy a matekhoz mint én.-mondtam.

- Ez most jó lesz.- vigyorgott.

-ÚRISTEN , te lemásoltad Annáról. IGAZ?!- mondtam ledöbbenve.

- Ja . Ha már ilyen kotnyeles.-felelte.

-Ki fog nyírni ha meg tudja.- nevetem el magam.

- De nem fogja.- mondta és kisétált. Jared is még ott volt.

- Lesz még órád?- kérdeztem tőle.

- Nem neked.

- Edzésem lesz szóval sietek. Szia.-azzal mentem is volna de Jared elkapta a kezem.

-Jövök én is.- mondta Jared.

Na azt már nem biztos hogy nem engedem .

- Lány csapat tudtommal te nem vagy LÁNY!!-mondtam.

- Nem is akartam játszani csak meg nézni téged.- száját fél mosolyra húzta.

Mi van?

-De te nem jössz .- feleltem egyszerűen.

- Le fogadom jól ál neked a kicsi és feszes rövidnadrág.- vonta fel egyik szemöldökét aztán meg rá,m kacsintott.

AHW. MI VAN EZ MOST A SEGGEMET AKARJA BÁMULNI. MEKKORA EGY PERVERZ DISZNÓ!!!!

- Nah most már tutti hogy nem akarom hogy gyere.- mondtam idegesen.

- De ezt nem te döntöd el.- azzal el engedte a kezem.- Vezess főnök.-mondta.

Mrs.Peterson úgyse fogja engedni szóval olyan mindegy . Elindultam a tesi terem felé. Jared végig követtet

-Tudod hogy olyan idegesítő hogy követsz.- mondtam neki.

 -Csak téged idegesít engem nem.- nevette el magát Jared.

Oda értünk a teremhez. Mrs .Peterson már ott volt.Jared oda ment hozzá . én addig felmentem öltözni. A legtöbb lány már át öltözött . Lexi és Lena is ott volt ök Jane iker húgai. Meg látam Rebecát aki a padon ült és éppen velük beszélgette amikor beértem elhallgatott. Lexi integetet nekem.

-Szia Zoe. Nézd  van egy új tag. Rebecának hívják.- mondta lelkesen Lexi.

-Ja tudom. Már találkoztunk.- nevetem el magam.

- Mi?- kérdezte Lena

-Jah nem éppen jó körülmények között.- nevette el magát Rebeca is.

Át öltöztem . Aztán lementünk mind a terembe. Jared ott ült egy padon.

- A bátyám meg mit keres itt?- kérdezte ledöbbenve Rebeca.

- Ö a bátyád?- kérdezte egyszere Lexi és Lena.

 -Csak ne kezdjétek el csorgatni a nyálatokat.- forgatta a szemét Rebeca.

Oda sétáltam Jaredhez.

-Te meg mit keresel itt.- kérdeztem tőle.

-Meg nézem az edzést . Mért minek tűnik?- mondta Jared.

- Hogy , hogy , hogy engedte meg a tanárnő?-kérdeztem tőle.

- Tudod nagyon meg győző tudok lennie.-villantott rám egy mosolyt.

- Nagyon .- grimaszoltam.

- Ja igazam volt jól áll neked a naci.-mondta és kacsintott egyet.

Tátott szájal bámultam rá. Aztán beintettem neki.
 - Lányok sorakozó . Tudjátok hogy hamarosan elkezdődnek a meccsek. Szóval keményen fogunk edzeni, és üdvözöljük az új csapat tagot Rebeca Andersot.- mondta Mrs. Peterson.

Minden ki tapsolt.

- Gyerünk lányok 5 terem kör.- tapsolt kettőt.

Le futottuk a köröket, de Jared tekintetett végig magamon éreztem.
- Gyakorló játék most nem a két korosztály által lesztek, hanem én választom ki-kivel lesz.- mondta a tanárnő.

Alapból két csapat volt. Első és másod évesek a másik meg harmad és a végzősök. A mi csapatunkból most hiányzót Grace mert beteg volt és nem jöttbe. Az idősebbik csapat mi voltunk Nina, Emma , Anna , Rebeca, Garece és én . A fiatalabbik pedig Sarah, Kate , Lexi, Lena, Jessica, és  Carol volt.

- Az egyik csapat: Nina,Sarah,Lexi,Emma,Kate és Zoe . A másik Carol, Jessica, Lena , Anna és Rebeca lesz.- osztotta fel a csapatott a tanárnő.

- De tanárnő mi kevesebben vagyunk.- mondta Anna.

- Anna 11 embert nem tudok egyenlően elosztani.- nézett a tanárnő Annára

-Jared is be áll hatna.- mondta Anna.
Na,ne .

- Jared be állnál?- kérdezte a tanárnő Jaredtől.

- Szíves örömest.- felelte Jared.

O hogy a kurva életbe…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése