2015. augusztus 13., csütörtök

6.fejezet

6.Fejezet
~ZOE~

A két csapat fel ált.

- Ki kezd.-kérdezte Anna.

- Kő-Papír-Olló .-mondtam

Oda sétáltam a háló elé Anna is így tett. Ő követ mutatót én papírt.
-Mi kezdünk.- majd oda dobtam a labdát Lexinek aztán oda sétáltam a helyem a háló elé és középre.

Velem szembe Jared ált. Egy gúnyos mosolyt küldtem felé, amin ö csak elmosolyodót. Lexi át szerválta a háló túl oldalára és Carol vissza is ütötte , de nekünk nem sikerült vissza ütnünk. Anna szervált a túl oldalt Át ütötte pont nekem én vissza is küldtem , Jarednek aki olyan kecsesen ütötte vissza hogy az elégé meglepett és így nem figyeltem a vissza jövő labdára . A labda az arcom felé szállt de villám gyorsan ugrottam el előre és még  vissza is ütöttem , a labda a háló túl oldalán ért földet . A többiek szinte tátott szájjal bámultak. Még Jared is bámult.

-Ezt meg hogy?-néztem rá értetlenül Lexi és felvontam az egyik szemöldököm.

-Mit?- kérdeztem tőle értetlenül.

-Hisz olyan gyors voltál.-mondta Lena.

-Neked aztán gyorsak a reflexeid.-mondta Carol.

-Nem nagy ügy.- forgatta a szemeit Rebeca.

-Rebeca te nem láttad mit csinált?-mondta elképedve Emma.

-De és ELKÉPESZTŐ volt. Végre folyattathatjuk a játékot.-mondta gúnyosan Rebeca.

Hát bekaphatja igen is király voltam… na jó ez egy kicsit egoistán hangzót, de akkor is király voltam.

- Szerintem is lányok és Zoe nagyon ügyes voltál.-monda a tanárnő.

-Ö… köszönöm?-mondtam.

Folytattuk tovább a játékot. Most egyenlően ált a két csapat, aki szerez még egy pontot az nyer. Jared szervált . A labda egy nagy ívet leírva repült túl a hálón . Nina vissza is ütötte de Anna és Jared egyszer mozdult a labda ért és össze ütköztek a labda meg földet ért Anna seggre ült, és el kezdted nyávogni . Mi meg örömünk be egymás tenyerébe csaptunk és össze ölelkeztünk.
-Lányok tudjátok hogy mind bűzlünk.-mondtam aztán mind egyszerre nevettük el magunkat. Jared meg épen fel segítette Annát.

-Bocsi.-mondta Jared Annának.

-Semmi gond .

Lexi oda ugrált Lénához.

-Én mondtam hogy simán laposra verek.- nyújtott nyelvet nővérére.

-Csak azért mert Zoe olyan volt mint egy nindzsa aki tud röplabdázni.-mondta Lena

Oda sétáltam hozzájuk.

-Féltékeny vagy. MI ?-nevetem.

-Nagyon.-forgatta a szemét Lena.

Jared oda sétált hozzánk.

-Szuper voltál. bár azért vicces lett volna ha arcon talál.-mondta Jared.

- Ha-ha-ha nagyon nekem nem annyira hogy egy labda arcon vág aztán sétálhatok egy monoklival.-mondtam gúnyos hang súllyal.

- Lányok mehetek öltözni. Jared nem szeretnél csatlakozni a fiú csapatunkhoz?- mondta a tanárnő.

-Nem köszönöm.-mondta Jared.

- Kár.-mondta a tanárnő.

Elindultam az öltöző felé, de Jared utánam futott .

- Nincs kedved esetleg elmenni valahova, esetleg kajálni?-kérdezte Jared.

Úristen ez randira akar hívni. Nem tudtam mit feleljek a hülye testem azt diktálta hogy menyek el mert biztos jó lesz, más részről az agyamban egy hang azt súgta hogy ne tegyem mert utálom . Kiengedtem a copfba fogót hajam és beletúrtam.

-Kösz nem, tanulok.-mondtam.

-Tanulsz.-vonta fel az egyik szemöldökét Jared

-Szia Zoe .-köszönt el Jared.

-Szia Jared.-vágtam búcsúzóul egy grimaszt.

Aztán elindult kifelé a tesiteremből. Furcsa érzések kavarogtak bennem aztán fel mentem az öltözőbe és átöltöztem .Lena már elment ahogy a többiek is. Lexi ott toporgót mellettem . Már az idegeimre ment.

-Nyögd már ki mit szeretnél.-mondtam.

Lexi elpirult és az ajkába harapott.

-Zoe , az hogy nem tudod hogy izé , izé Rennek most van e barátnője?-kérdezte zavartan.

A szemeim majd ki estek úgy néztem Lexit. rossz ötlet lenne ha Rennel össze jönne mert Ren nem a hosszú távú kapcsolatok híve. Általában ha egy lány tapadós vagy többet akar , például virágot vigyen neki vagy figyeljen oda minden szavára , akkor a csaj elég hamar repül.

- Azt hiszem Jenny a barátnője.-mondtam.

Lexi ismét az ajkába harapott.
-Oh….-nézett minden hova csak rám nem. Valamit titkol.

-Lexi mi a baj?-kérdeztem tőle.

-Hát jó. Ren randira hívott de én nem akarok úgy elmenni vele hogy lehet hogy még barátnője van. Meg persze a te véleményedet is ki akartam kérni.-mondta.

Csak néztem . Nem hiszem el hogy Ren két lányt szédít, Mert ha igen beverem a képét.

-Kiderítem mi van és szólok.-mondtam neki.

-Izé köszi.-mondta elpirulva.

-Semmiség.-mosolyogtam rá.

Azzal lerohantam a lépcsőn . Fel a szobámba. Ott felkaptam a telom és tárcsáztam Rent. Csak a harmadik kicsengés után vette fel.

-Mi van Zoe?!-szólt bele idegesen.

-Hol vagy beszélni akarok veled.-mondtam dühösen.

-Haverokkal.-mondta egyszerűen.

-Nem gond ha oda megyek Lexivel? A Fire-ban  vagytok igaz?-kérdeztem töle

- Ja. Lexi a Jane szőke húga igaz. Jó csaj-mondta Ren.

-Ne beszélj róla úgy mint egy darab húsról.-mondtam.

Valaki a vonal túl oldalán felnevettet de nem Ren volt, a hang még is ismerősen csenget.

-Gyere húgi úgy is olyan kevés időt töltünk együtt.-mondta aztán elnevette magát.

-Mert általában egy akkora seggfej vagy hogy olyat még nem látott a világ.-felelte neki.

Most már Ren nevetett .

-Most jössz vagy csak a szád jár.-kérdezte.

-Seggfej.-mondtam azzal le is tetem.

Meg csörgetem Lexit.

-Igen Zoe?-mondta félénk hangon.

-Gyere el ugrunk a Fire-ba Rennék ott vannak-mondtam.

- De oda nem csak 18 éves kortól engednek be ?-kérdezte.

- Nyugi be jutunk.-mondtam neki.

-Oké csak át öltözök.-mondta örömmel.

-Siess.-azzal letettem a telefont.

10 perc múlva az autóm előtt álldogáltunk. Lexi egy fekete combközépig érő fekete szoknyában , egy neon kék topban és egy telitalpú szandálban toporgott mellettem míg én az ajtóval szerencsétlenkedtem mert megint be ragadt . lehet hogy tényleg kéne vennem egy új kocsit. Rántottam egyet az ajtón ami kinyílt és én meg azzal a lendülettel seggre is ültem . Lexi elnevette magát.

-Igazán nem vicces és segíthetnél.- mondtam.

Lexi tovább nevetet. Fel tápászkodtam a földről .

- Hogy , hogy Jane nem jött?-kérdezte

-Mert Maxszal randizik azt hiszem.-feleltem.

-Jah.-mondta Lexi.

Be pattantunk a kocsiba én meg gyorsan a Fire-hez hajtottam ott le parkoltam a kocsit. A biztonsági őr ott állt az ajtónál . Meg szólítottam.

-Szia Kendel. Mizú?-köszöntem neki.

-Szia Zoe semmi. Jó megy a suli?-kérdezte tőlem kedves hangon.

- Ja egészen jó kivéve a matek, de most megyek is jó.

-Persze ki a kislány.-kérdezte Lexire mutatva.

- Lexi vagyok.-mondta bátortalanul.

- Nyugi nem harapom le fejed csak ha bajt okozol de akkor sem bántalak.

 -Oké.-mosolyodott el Lexi.

Be mentünk a klubba a Fire-t szokásos vöröses fény és enyhe piaszag jellemezte. Meg kerestem Rent aki egy vörös boxban ült Matt-tel. Ren felnézet ránk.

-Szia húgi , hello Lex.-köszönt Ren.

Lexi le ült Ren mellé én meg Matt mellé ültem .

-Miről akartál beszélni?-kérdezte Ren.

-4 szem közt!-néztem rá.

Ren feltápászkodott a helyéről és félre vonult velem egy sarokba.


-Ugye Lexivel nem szórakozol!- szegeztem rá az ujjaim.

-Nem mért?- húzta gúnyos mosolyra száját.

-Mert még barátnőd van de randira hívod.-mondtam idegesen.

-Már nincs barátnőm!-próbálta túl kiabálni a dübörgő zenét.

-Akkor se szórakozz vele mert ha meg bántod az istenit. Én be verem a képed.-mondtam neki.

Ren elkerekedett szemekkel nézet rám . Aztán meg vonta a vállát. Lexi ért oda hozzánk.

- Izé. Ren jössz táncolni?-kérdezte félénken.

-Ja.-azzal meg fogta Lexi kezét és be vezette a tömőt tánctérre. 

Én meg magamba fortyogtam . Rémek. Mehetek vissza Matthez aki mindig annyira bámul, hogy kábé ki esik a szeme, és nem nem az arcomat bámulja hanem egy kicsit lentebb. Most vagy nagyon perverz vagy lehet, hogy túl kivágót felsőt hordok. Na, az biztos hogy nem ,a sárc perverz. Hisz amikor pulóver van rajtam akkor is bámul. Na mindegy. Elindultam vissza a boxunk hoz, de ami ott várt az rosszabb volt a pervez Mattné. Mert Jared is ott ült, és éppen nagy eszme cserét folytatott, aztán arra felé nézet amerre én vagyok . Gyorsan lebuktam a közeli boxba és ott guggoltam az asztal és a szék között. Mi a francot művelek! Meg próbáltam kilesni. Két lábbal találtam szembe magam. A rohadt életbe. Felemeltem a fejem és egyenes az arcára.

-Miért bujkálsz egy boxban?-kérdezte mosolyogva.

-Nem bujkáltam . A……-mondtam aztán meg akadtam.-… a kontaktlencsémet kerestem-feleltem végül.

-Neked nincs is kontaktlencséd.-vonta fel az egyik szemöldökét. Én meg csípő tetem a kezem.

-Ez honnan veszed?!-vágtam rá duhösen.

-Szerintem csak előlem bujkálsz!-húzta gúnyos mosolyra a száját. De beverném azt a szép kis arcát.

-Miért is bujkálnék előled?-fontam karba kezem. Ő meg még mindig vigyorgót.

-Mert azt mondtad tanulni fogsz és ezért nem jöttél el velem, de még is itt vagy.- nézet rám.

Basszus ebbe beletrafált.

-Egy: nem tartozom neked magyarázattal, hogy miért vagyok itt, kettő: tanultam már.-mondtam.

-Nem kértem magyarázatot. Leülsz, vagy még ácsoroghatsz itt.

Elsétáltam mellette és leültem Mattel szembe, aki éppen a mobilját nyomkodta. Jared meg szorosan mellém ült.

-Arrébb mennél mert még klausztrofóbiás leszek !-mondtam és meglöktem a vállammal.

Erre még közelebb csúszott. Ren és Lexi egy-egy üvegsörrel tértek vissza. Ren leült Matt mellé mellé meg Lexi.

-Mi ez a savanyú kép húgi?-kérdezte vidáman.

-Az hogy pusztítod az amúgy is kevés agysejted, ahelyett hogy tanulnál. Közeleg az érettségi.

-Ne streszelj annyit, inkább igyál.- kínálta felém az üveget.

-Utána hogy megyek haza hülye gyerek!-forgattam a szemeim.

-Minket haza visz, Matt nővére itt dolgozik. Jöhetsz velünk.-mondta Ren

-Inkább nem úgy is haza viszem Lexit.-mondta neki.

-Lexi azt mondta velünk jön.-mondta Ren.

Felvontam az egyik szemöldököm és ránéztem. Lexi vörös fejel bámult rám.

-Izé, Ja . Ren felajánlotta, hogy visszavisz a koleszba én meg igent mondtam, ugye nem gond.-mondta pironkodva.

Hát így már nem igazán tudok segíteni, de komolyan remélem Ren nem bántja meg Lexit.

-Hát akkor én megyek-feleltem.

Ren biccentet felém. Aztán meg húzta az üveget.

-Szia.-köszönt el Lexi.

Ren meg fogta Lexi kezét aztán a zsúfolt tánctérre húzta.

-Szia, édesem.-kacsintott felém és felkelt a helyéről aztán elveszett a táncoló testek között.
-Ki engednél seggfej!

Jared elmosolyodót, de nem kelt fel a helyéről.

-Kérd szépen.-mondta

Meg löktem a vállát.

-Hanem kelsz, fel kirugdoslak innen.-mondtam ingerülten.

Jared még mindig nem mozdult.

- Kérd szépen.- mondta.

-Húz arrébb seggfej. Köszönöm.-mosolyogtam rá gúnyosan.

Jared nem mozdult továbbra sem. Át emeltem a lábamat fölötte. Utólag ez nem volt olyan jó ötlet. Az ujjai a csípőmet érték egy rántással már az ölébe csücsültem. Az orrát végig húzta a fülemtől egészen a vállamig. Meleg lélegzete csiklandozta a bőrömet. Lúdbőrös lettem. Ennek a srácnak hatalma van a testem felet, de az elmémet nem engedem megtörni. Erősen megragadtam a csuklóját és bele vájtam a körmeimet a kezébe.

-Azt hiszed, hogy ez fájt.-suttogta közel a fülemhez. 

Aztán elengedett. Felkeltem és átléptem felette. Aztán elindultam kifele kint enyhén szemerkélt szeptemberi eső. Behunytam a szemem és az arcom az ég felé fordítottam és hagytam, hogy a hideg egy kicsit kitisztítsa az elmém, amikor egy rekedt hang szólt hozzám.

-Szia szépség.-mondta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése