2015. szeptember 11., péntek

Infó

Sziasztok olvasoim!
Nem sajnos még nem egy következő rész de hétvégére összeszedem magam és felteszem a következő rész . ( Tényleg nagyon sajnálom csak betegeskedem és még tanulnom is kell szóval mire leülnék már ahhoz sincs kedvem hogy levegőt vegyek.)
Na szóval ez volt az egyik infó a másik meg *dob pergést kérek* egy újabb blog és egy újabb történet tőlem remélem majd tetszik nektek itt egy kis ízelítő.( És nem nem hagyom abba ezt a blogot sem )( még nem tom mikor nyitom meg ezt is olyan hét vége körültervezem de ezen ritkábbak lenének a részek.)
na de jöjjön a cím és az ízelítő:

Ha egy HANG szólít
Kopogtam a terem ajtón. A bent lévő zsibongása hamar el is csendesült.
-Gyere be.-szólt egy női hang. 
Lesimítottam a szürke blézeremen és vettem egy nagy levegőt aztán beléptem. A terem nem volt túlságosan nagy kettes padok voltak amely két oszlopban helyeztek el. Mind két oszlopban három-három pad. Mindegyik padban ketten ültek kivéve egyben leghátul ahol egy srác ült. 
-Köszöntlek...-belenézet egy lapba és bogarászni kezdte.
-Tessa.- segítettem ki.
-Áh meg van Tessa Mary Blake. Igaz?- kérdezte.
-Igen.-válaszoltam és a tanári asztal mellé sétáltam. közben mindenki engem nézet. A tanárnő ki javitott valamit a lapon aztán rám mosolygott. 
-Én Mrs.Shadow vagyok az osztályfőnök.. A helyed Angel mellett lesz.-mutatott az ablak felőli padsor első padjára ahol nem mellesleg a szobatársam ült. Mellette meg egy szőke srác aki rám se nézet míg a tanárnő nem szólt.  Felemelte fejét és rám nézett. Tetőtől talpig végig mért aztán elmosolyodott. 
-Gyere bőven van itt hely.-paskolta meg a combját.
Úristen ez most komolyan gondolja hogy az ölébe ülök. éget az arcom reméltem hogy kivülröl nem látszik annyira.
-Daniel te mit képzelsz. Mindenki eggyel arrébb.-mondta szigorúan. 
-Aj tanárnő minek kell név sorba ülnünk nem ülhetnénk úgy ahogy akarunk.-mondta egy barna hajú lány- Most Aaron mellet kell ülnöm olyan sötét hogy az már veszélyes.- fejezte be és be ült mellé egy szőke srác.
-Cora te csak be foghatod te sem vagy az ész nagy mestere-mondta a szőke sár aki ezek szerint Aaron lesz. 
-Igazán nem szükséges szívesen ülök a hátsó padba is.- mondtam feszengve.
-Látja tanárnő.- mondta a bunkó szőke srác , Daniel.
-Daniel erről nem nyitok vitát. mindig névsorba ültök akkor most is így lesz.-mondta Mrs.Shadow.
Le ültem ültem Angel mellé.
-Honnan jöttél?-kérdezte a tanárnő.
-Kaliforniából és ott San Franciscoban éltem.-mondtam.
-Hú Amerikai lány.-mondta gúnyosan egy szőke lány a mellettem levő pad távolabbi székén.
-Casey légy kedvesebb. Volt ott valami hobbid?- kérdezte a tanárnő.
-Igen a szörfözés és az úszás.- mondtam.
-Versenyszerűen sportoltad az úszást.-kérdezett megint a tanárnő.
-Igen 5 évig. -mondtam.
-Sajnálom hogy itt nem lesz lehetőséged.-mondta a tanárnő.
-Én is bírom a vizet.- Aaron.
-Ja hisz te egy...- mondta de nem fejezte be mert a mellette ülő lány.
-Frida.-szólt élesen. 
Nem értetem mi a gond most mi van annyira rossz amit nem mondhattak el.
-Akkor neked most furcsa itt Angliában.-terelte a témát a tanárnő.
-Hát még nem esett.-mondtam.
-Jaj tényleg de ne félj ami késik nem múlik.-mondta mosolyogva.-miben segíthetnénk hogy jobban beilleszkedj.-kérdezte.
-Hát én már be mutatkoztam jelene a többiek nevét is tudni.-mondtam.
-Oké. Casey kezd te.-mondta a tanárnő.
-A nevem Case az "y" nem kell ha nem állsz az utamba rendben leszünk.-mondta a szőke lány az első pad távolabbik székéről. Hát jól van.
-Nevem Noah  és ha oda adod a házit az nagyon meg hálálom.-mondta a mellette ülő barna hajú srác. Hát ez kedves még egy iskola kerülő. 
-Angie nem Angel így csak a tanárok, a bátyám és az anyám hív ha bármi mást tudni akarsz rólam ar ott a Facebook, Twitter, Insta. Bár szobatársak vagyunk szóval olyan mindegy.- hadarta gyorsan Angie. Hát az biztos hogy bőven van benne szufla.
-Daniel vagyok és bár mikor szívesen lecserélem a szoba társam ha szűkséges.-kacsintott rám a szőke srác az új helyéről. Basszus remélem nem pirultam el nagyon.
-Alexander de röviden csak Alex ha jó bulit keresel gyere velem kis lány.-mondta a Daniel mellet ülő srác.Oké... ezt majd észben tartom.
-Friderica de elég csak a Frida ha unod a szürke egyen ruhát keres fel.-mondta a lány barna hajú lány mögöttem.. Nem még nem unom és szerintem nem is fogom.
-Isabel vagyok de minden ki csak Isának hiv szint úgy a divatban elégé otthonosan mozgok.-mondta a hihetetlenül kék szemű lány Frida mellet. A szemeid színkódját meg adod én már akkor is boldog leszek.
-Aaron és cseppet sem olyan sötétít mint amennyire a mellettem ülő lány.-mosolygót rám a srác. Hm kedves.
-Cora és a mellett ülő srác veszélyes magára és a közvetlen környezetére is.-bokszolt a srác vállába a lány. A lány se olyan bunkó.
-Gabriel és nem nem vagyok egy angyal inkább a másik oldalról jövök és elég csak a Gabe.-mondta a szőke srác az utolsó padban.hát ez furcsa.
-Eric és nem mellesleg Daniel bekaphatod bár lehet én is lecserélnélek egy ilyen szexi lányért.-mondta az utolsó srác. Nem is tudom hogy meg köszönjem-e vagy sértődjek-e meg.
-Ez a 11.B köszöntünk itt Tessa.-mondta a tanárnő.
Hát az biztos hogy jó évnek nézek elébe. 

Ennyi lenne a rövid kis kedv csináló. Várom a komenteket chatre illetve a bejegyzéshez is a véleményeket.
( Utólag itt van az osztály.)






















Bye: Raposa

1 megjegyzés: