2015. november 18., szerda

HALIHÓ!

HALIHÓ HALIHÓ !

Igen ez nem egy újabb rész de ne aggódjatok hamarosan jön az is. Már a 3000 megtekintésnél akartam egy ilyet csinálni de akkor nem csináltam, most hogy közel a 4000 igy meg csinálom. Nem sokat tudtok rólam mint az íróról és nem sok mindent tudtok a blog történetéről. Szóval írok magamról néhány dolgot ha nem bányátok.

Rólam:
1.Mi az igazi neved?- Orsolya. ( a vezeték nevem nem szeretném leírni.)

2.Honnan jött a blogger neved?-A Raposa név anyit jelent portugálul hogy róka. Mindig is nagy rajongója voltam a vörös hajnak. Szóval innen jött. Meg mert ravasz is vagyok és mert szeretem a rókákat.

3.Mi szeretnél lenni?- Tanár. igen jól olvastátok tanár szeretnék lenni még hozzá töri tanár.

4.Hányadikos vagy?- 10. Gimibe járok humán szakra és azon belül is emelt törire.

5.Honnan jött az ötlet a történethez?-Az egyikhez A Minden Egy Éjszakán Kezdődötthöz több dologtól. Az egyik Jennifer L. Armentrout-Luxen sorozatától hogy idegenek ember alakúak bár aki is meri a könyvet az tudja hogy nem ilyenek. Génmanipuláció meg csak úgy jött már nem emlékszem honnan.

6.Honnan a szereplők?- Hát ezt nem igazán tudom meg mondani. Mindegyik egy kicsit én vagyok.

7.Ki a kedvenced?- Jaj ne. Én tényleg nem tudok választani olyan nehéz lenne. Mindegyiküket szeretem más-más vala miért.

8.Miért ilyen stílusú. ( Mármint fantasy)?-Hát mert annyi lehetőség van benne .Nem köti semmi le a képzeletet. :)

9.Mióta blogolsz és vagy írsz?- Blogolni nyár óta blogolok viszont sokszor írtam amolyan kis novella féleségeket csak azokat nem tetem sehova közzé. Egy szóval egy jó ideje.

10.Tervezed hogy az írást mint munkát végzed?-Nem. Nem hiszem ez amolyan hobbi olyan unalom űzés fajta. Talán egyszer kiadják.

 Na jó itt volt néhány dolog ezekben fölég a blogról volt szó de itt van rólam néhány tény:

-176 cm magas vagyok. Szóval elég magas lány.
-Barna hajjal és szemmel.
-Töri szakon tanulok amit imádok.
-Mindig is meg kelet küzdenem minden ért. ( semmit nem toltak elém.)
-Van egy húgom.
-Sorozat függő vagyok: Supernatural, Teen Wolf, PLL. Arrow, Walking Dead, The Vampire Diaries és még rengeteg más.
-Könyv moly vagyok :)
-Új vagyok a blogger világban.
-Canada az álom országom :)

~És Köszönöm a sok pozitív kritikát, a sok olvasót és +1-seket TI VAGYTOK A LEGJOBBAK! <3  
És ezzel a bejegyzéssel szeretnék nagyon boldog szülinapot kívánni a húgomnak. Szóval ha olvasod akkor BOLDOG SZÜLINAPOT még egyszer!


8 megjegyzés:

  1. Én is tanának készülök. *pacsi*
    170 cm szóval majdnem. Én is könyvmoly vagyok. Imádom a Teen Wolfot és a The Vampire Diariest is. Ja meg én is bloggerkedem. Ennyi. Amúgy Boldog Szülinapot a hugodnak. Mázlista. Èn 2 fiúval vagyok testvérségben! :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen még egy tanár néni :) *pacsi*
      Hát ez nagyon jó. Köszöni szépen! Nem mindig könnyű velem :)

      Törlés
  2. Mikor lesz az a hamarosan ? :D ;) (következő rész :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Most olvasom a blogod,és ennél a "bemutatkozós" posztnál elkezdtem gondolkodni,hogy van egy ikertestvérem?XD
    Én is Orsi vagyok, humán osztályba járok,bár 9.-es. Én is új vagyok,meg én is rajongok a vörös hajért.És úgy látom van még néhány közös. *pacsi*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Név rokon a lát határon. :) :)
      És még sok másban is hasonlít. :)
      Dupla pacsi :)

      Törlés
    2. És ahogy látom te is szereted a Beavatottat. :)))

      Törlés
    3. Nagyonis szeretem! :D
      Tripla pacsi :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés