2015. július 25., szombat

3.Fejezet

3.Fejezet
( Vissza tértünk Zoehoz ugye bár ott hagytuk abba hogy megérkezte a kollégiumhoz és éppen készül benyitni a szobájába, és legjobb barátnője valami meglepetéssel várja öt. Nézzük mi lehet az :D)

~ZOE~

A 327 volt az enyém. Aztán benyitottam. Jane ált az egyik ágy mellett, és nagyba pakolt kifelé egy táskából.

- Te meg mit keresel itt? -kérdeztem tőle.

Jane ledobta a kezéből a pólót az ágyra és nagyra tárta elöltem a karját.

- Hát így üdvözli az ember a legjobb barátnőjét?! - vágta csípőre a kezét és fel vonta a szemöldökét. 

Ledobtam a táskám és megölelgetem.

- Hiányoztál ! De hol van Gina.- mondtam neki.

- Kiebrudaltam .- nevette el magát Jane.-Igazából elment a suliból , és az én szobatársa is így szobatársak létünk.-mondta.

Kibontakoztunk az ölelésből. Amikor is valaki kopogott mind ketten az ajtó felé kaptuk a fejünket.

- Itt vagytok? - jött egy hang az ajtó túloldaláról.

Nem válaszoltunk.

- Bemegyek , még akkor is ha pucérak vagytok! - már tudtam ki az. Jack a másik legjobb barátom.
Már nyílt is az ajtó és belépet Jack a másik legjobb haverom aki már az általános iskola 2. osztályától Jane és az én legjobb barátunk. Repült is fellé az a póló ami előbb még az ágyon volt most fény sebesen száguldott Jack felé akit arcon is talált.

- Ezt meg miért kaptam csillagom.- kérdezte és vissza dobta a pólót Janenek.

- Mi van ha tényleg meztelenek vagyunk!- csípőre vágta a kezét a lábával dobolt és szúrós szemmel mérlegelte Jacket.

-Bajba vagy haver!- mondtam neki.

-Én szóltam hogy jövök. -emelte fel a kezét.- Nem vagyok bűnös és különben is így üdvözli az ember a legjobb barátját?! Nem is kapok ölelést?- mondta Jack.

-Seggfej.- oda ment és megölelte .

- Te nem jössz neked is van egy kis hely akad Jane arrébb viszi a nagy seggét.-nevetett Jack .

Jane meg mellkason ütötte. Odamentem és megöleltem mind kettőjüket . Hárman már nagyon régóta barátok vagyunk . Janel az általános iskola első napja óta Jackkel pedig második óta miután meg próbáltuk ellopni a reggelije mellé csomagolt sütijét hát mit ne mondjak elégé besült a tervünk, de Jack nem haragudót meg ránk hanem inkább megosztotta velünk és azt óta ö is a barátunk . Hárman mindig össze tartottunk.

- Mind ketten annyira hiányoztatok. - mondta Jane.

- Nekem is.- mondtam

- Nekem is.- mondta Jack is.

Kibontakoztam az ölelésből és ők is.

- Na most menyünk el egy jót bulizni , de előtte még át kell öltöznünk.- mondta Jane.

- Miért ez nem jó.- kérdezte.

Jane grimaszolt és félre billentette a fejét.

- 30 perc múlva a parkolóban találkozunk.- mondta Jane.

- Héj ne neves! - csaptam a kezére. Jack csak még hangosabban nevetet .Jane be csukta mögötte az ajtót aztán elkezdet turkálni a bőröndjében .

- Te mit veszel fel?-kérdezte.

- Ugy gondoltam azt ami rajtam van.- mutattam magamra.

- Biztos nem .- mondta.

- Ne már!! -mondtam.

Jane elővet egy lila csipke ruhát. Kikerekedett a szemem.

-Na azt NEM.- hangsúlyoztam a nem szót.

-Nem is neked szántam. Még ha meg halnál akkor sem vennéd fel és ha rád adnám kísértenél egész életembe.-nevette el magát.

-Azért. - mondtam.

-Nézzük te mit hoztál.- Jane áttúrta a bőröndömet gyorsan és rá akadt az egyik farmer sortra amit még tőle kaptam és csak egyszer volt rajtam. 

- Ezt meg még valamilyen felsőt keres a piros táskámba, addig én is elkészülök.

-Inkább a hosszú farmeromat veszem fel.-mondtam neki. 

 Jane a szemét forgatta.Felöltözőt aztán sminkelt. éppen cipőt kereset magának és kiválasztót egy fekete magas sarkút. mivel hármunk közül ö a legalacsonyabb így szinte mindig magas sarkút visel hogy kb egy magas legyen velünk.

- Ha tangáid találom benne a fejedre húzom őket-mondtam neki.

Jane nevetett aztán fel vette a cipőjét. Átnéztem a táskát hiába minden hol csipkés vagy csillogó felsők , toppok , ujjatlan pólók, aztán rá akadtam egy sima türkiz kék felsőre csipke szegéllyel és erre ráhúztam a fekete kapucnis pulcsim.. Meg megkerestem a fekete boka csizmám.


Fel húztam a csizmám aztán bezártam az ajtót és lementem a parkolóba. Ahol Jane és Jack már vártak.

- Az én kocsimmal megyünk ok.- mondta Jack.

- Oké de stopi az anyós ülés.- vágta rá Jane.

- Rendben.-mondtam.
Mind beszálltunk a kocsiba. Pár perc múlva a klub parkolójába voltunk. Jack leparkolta a kocsit. A klub előtti kidobó kérte a személyinket .

- Rendben , mehetek de ha túl részegek és bedobjátok a szunyát minden a ti felelősségetek . Meg értettétek? -mondta a kidobó.

- Meg értettük! - mondtuk egyszerre.

Be mentünk. A klubban a zene dübörgött , a tánc parkett tömve volt egy ütemre mozdultak a zenével.

- Ki lesz a józan sofőr? Kő – papír - olló.- kérdezte.

Jack vesztet úgy hogy ö ma nem iszik.

- A francba akkor megyek táncolok egy jót.- mondta Jack.

- Hah én meg iszok egy sört.- mondtam.

Jack a táncolók tömegébe vette magát , Jane meg utána. Én a pult felé vettem az irányt . Rendeltem egy sört lecsaptam az asztalra a sör árát de egy srác közbe szolt.

-Fizetem a hölgy italát- jött egy mély hang.

 Ránéztem nem tudtam sokat kivenni belőle csak annyit hogy nagyon magas . Szemei kékek és haja 
sótétszínű.

- Nem kell van pénzem .-mondtam.

A csapos csak bámult aztán elvette tőlem a pénzt.

-Miért nem engedi ,hogy fizessek.- kérdezte.

-Mert van pénzem és , anya mindig azt mondta ne fogadjak semmit idegenektől.- mosolyogtam rá gúnyosan.

Ő nevetett, de nem lehetett nagyon hallani a zene basszusától. Egy srác eset be a kettőnk közötti részre . Látszót rajta hogy a keleténél többet ivott . Aztán meg szólította az idegen srácot.

-Jared miért nem jössz te is ?

Á szóval Jarednek hívják az idegent.
- Bill szerintem ideje lenne haza menünk. Haza viszlek . Szólók Rebecának hogy indulunk- mondta Jared.

Szóval barátnője van és engem szédít, jellemző . Felálltam és Jane kerestem éppen a pult felé tartott. aztán valaki a seggemre ütött. Össze szorítottam a fogam . Láttam Jane döbbent arcát tudta mi következik ö igazán is mert.

-: Zoe ne nem ér annyit.- tűnt fel mellettem.

Meg fordultam és Bill a részeg srác vigyorgott rám . Jared arcán is döbbenetet .

- Cica jó segged van, rázhatnád egy kicsit.-  mondta Bill.

Kész betelt a pohár az öklömmel az orrát céloztam . Hangos puffanással ért célt. aztán a vállára tetem a kezem.

-Ja szerintem is jól jönne egy tánc, - csúsztattam kezeimet a vállára.

Aztán ágyékon térdeltem . A fájdalom tol a padlóra került közben Jack  is oda ért.

 - ,csak nem veled és ha még egyszer hozzám érsz örülhetsz ha összetudnak majd kanalazni.- mondtam.

Jared oldalán egy barna hajú lány tűnt fel , szerintem ö lesz Rebeca.

- Te nem vagy normális.-fogta az orrát és próbált fel tápászkodni . Jared segíttet neki.

- Szerintem meg érdemelted .- mondta Jared.

A lány a srác másik oldalára ment.

- Ja szerintem is de Zoe azért nem kelet volna ennyire meg verned.- mondta Jane is.

- Szerintem neked el kéne egy düh kezelési terápia!- mondta dühösen Rebeca.

- Szerintem mi menyünk lányok.- mondta Jack.

-Szerintem is.- válaszoltam

Rebeca Jacket nézte eztán el fordította a fejét.

- A soha viszont nem látásra.- mosolyogtam a hármas csoportra.

Aztán ki viharoztam a klubból. Jack és Jane a nyomomba.

- Ezt meg miért kelet.- nyafogott Jane.

-: A SEGGEMRE csapot. Jane.- kiabáltam.

Beszálltunk a kocsiba. Jack beindította a motort .

- Pedig olyan jól elvoltunk Rebecával.- panaszkodott Jack.

- Vettem észre.- dünnyögte Jane.

-: Egyébként is tudod hogy lehet hogy a srác a barátja volt.- mondtam neki.

Jack fel röhögőt, de a hangját meg töltötte a gúny.

- Nehezen hinném hogy az a részeg srác lenne a pasija.- nevettet fel Jack.

- Nem is rá gondoltam hanem a másikra.- mondtam gúnyosan.

-: A magas szexi srácra . Sötét  hajjal és igéző kék szemekkel.- kérdezte Jane.

-: Ja , mármint ja hogy rá gondoltam de egyáltalán nem szexi. - fintorogtam.

- Láttam ám hogy folyatod a nyálad rá . vonta fel a szemöldökét Jane.

- Csajok köszönöm a szép jellemzést a szexi srácokról de meg érkeztünk és holnap suli szóval menyünk és aludjunk.

Kiszálltunk a kocsiból el búcsúztunk Jacktól és mentünk a saját szobánkba.

- Én még lezuhanyozok .- mondtam Janenek.

- Oké én majd reggel zuhanyzók.- mondta Jane álmos hangon.

Jane át öltözött pizsibe aztán bedőlt az ágyba . Én elmentem lezuhanyozni mivel közösek a zuhanyzók nem a legtisztábbak és meleg víz sincs mindig de most volt gyorsan lezuhanyoztam aztán le mostam a sminkem és elmentem aludni.

~Másnap~

Reggel hangos csöngéssel keltet az ébresztő óra . Jane már fel volt öltözve . Én is fel öltöztem egy kockás inget meg a kedvenc farmersortomat vettem fel . Fel húztam a kék konversem sminkeltem. Aztán Jannel elindultunk az óráinkra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése