2015. július 21., kedd

1. fejezet



~ZOE~

 Az ébresztő órám hangos csörgése keltet, kikapcsoltam aztán a párnába temetem az arcom. Anyu kiabálása zavart fel megint.

- Zoe kifele az ágyból! - kiabált anya.

- Anyu hagy még egy kicsit aludni.- kiabáltam vissza.
Azzal a fejemre húztam a takarót. Halkiáltást majd lábak dübörgését halottam, és valaki rám ugrót. Le húzta a fejemről a takarót. Mason volt az a 10 éves kis öcsém . Szöszke haja kócos és barna szeme csillogót az örömtől .

- Mas hagy aludni.- dünnyögtem.

Azzal löktem is volna le de ö lerántót magával és egy hangos puffanással értünk földet az ágyam melletti szőnyegen. Elkiáltotta magát.

- Csiki harc!! - kiáltott fel Mason.

Felnevetem, ahogy elkezdte csikizni az oldalam aztán egy gyors mozdulattal elkaptam mind két kezet és össze fogtam a feje fölött a másik kezemmel meg csikiztem a védtelenül maradt oldalát. Kacagót és nevetett.

- Csaló! Csaló! - visította Mason.

 Kiabálta két levegő vétel között.

- Nem vagyok csaló csak ki használom az előnyömet . - válaszoltam neki.

Halköhintést halottam . Mind ketten oda kaptuk a fejünket Anya állt ott barna hajában néhány ősz szál vegyült amit szoros copfba fogót. Kék szemeivel minket fürkészét aztán el mosolyodót .Noha nem voltunk vér a véréből ö mindig is így tekintet ránk mindünk élete nehezen indult de mi mindig össze tartottunk . Elizabeth és John Whiteland saját gyermekeiként nevelt fel mindünket. Mi is úgy tekintünk rájuk mint a szüleinkre.

- Mason nyomás öltözz át és meny reggelizni . A reggeli Gofri és Palacsinta.- anya hangja lágy és finom volt.

Mason szeme felcsillant és olyan gyorsan rohant ki a szobámból ahogy ember csak tud. Anya arrébb is ált az útból ne hogy elüsse öt Mason . Halottam ahogy a csupasz talpaival végig trappol a szobájáig. Anya rám mosolygót.

-Zoe ideje lenne felöltöznöd és reggelizned még össze kel szedned a maradék cuccodat amit vinni akarsz vissza a koleszba.-mondta anya. 

- Jah a kolesz.- sóhajtottam.

Már csak ez az év.

- Én megyek felkeltem a másik három Csipkerózsikát.-mondta anya az el is tűnt az ajtómból.

- Rent csapd már tarkón mond hogy én üzenem.-kiáltatom utána.

Anyu csak nevetet és végig ment a folyóson a fiúk szobája felé. Elmentem zuhanyozni . Miután ki jöttem bele néztem a tükörbe , nem változtam sókat csak a hajam lett rövidebb meg az hogy most már sminkelem is magam . Vörös hajam meg fésültem és most kiengedve hagytam. Mi óta rendszeresen járok futni és kondizni jobban enyhén meg izmosodtam . Egész nyáron nem röpiztem pedig az iskolai csapattal mindig megyek versenyekre. Felvetem a terep mintás pólóm a kék koptatót farmerem amelynek a térde lyukas volt és a keki színű pulcsimat amit még Travis-től az idősebbik bátyámtól csórtam el. Ezután lesétáltam az ebédlőbe . Mason nagyba ette a gofriát és Caleb-el a legfiatalabb öcsémmel beszélgetet valami rajz filmről. Apa újságot olvasót és kávéját itta. Már rajta volt az öltönye. Felnézet az újságjából és rám mosolygót .

- Szia aranyom hogy telt a reggeled?- kérdezte apa .Aztán beleivott a kávéjába.

- Úgy ahogy szokót NEHEZEN. -válaszoltam neki.

- Nem hiszem hogy olyan szörnyű lehetet.- mosolygot rám apu.

- Pedig az volt.

Apu nevetett .Elkészítettem a palacsintám és le ültem Caleb mellé.

- Mi van picur hogy telt a reggel? -Borzoltam össze a barna haját .

- Ne el rontod a sérom.-húzta el a száját Caleb.

-Mintha csak Rent vagy Travist hallanám. Nagyon rosszra tanítanak téged.-mondtam neki.

Caleb csak nevetet. Aztán csak azon járt az agyam hogy megint vissza kell mennem a koleszba Gina szobatársam meg keserítette a minden napjaimat .Mindig valami hülye csínyt eszelt ki bár nem idegeskedtem inkább otthonos hatást keltet Ren és Travis mindig szívattak bár én is sokszor vissza vágtam nekik. Néha úgy érzem mintha a bátyáim 13 éves ki adásai lenne. Egyszer Ren a samponomba szőkítőt tett és egy hétig szőkén kelet járnom szerintem az agyamat is leszívta az festék amíg vissza nem festetem vörösre bár nem volt olyan színű mint a hajam, de legalább nem néztem úgy ki mint egy szőke barbi fiú ruhákban. Máskor viszkető port szórtak a ruhámba és egész nap vakaróztam mint egy bolhás öleb. olykor-olykor vissza vágtam én is , egyszer hashajtót tetem a kajájukba vicces volt ahogy felváltva rohangáltak a klotyóra. Ren, Travis és én

mindig így mutattuk ki egymás iránti szeretetünket. A vissza emlékezésből Ren hangja hívott vissza.


-Föld hívja Zoét . Min gondolkodsz ennyire ?-kérdezte tőlem.


Csetintet az arcom előtt. Aztán meg próbálta össze kócolni a hajam de elkaptam a kezét.

- A-a , de egyéb ként a sulin.-mondtam.

Ren fel röhögőt.

- Én nem gondolok a letöltendő éveimre abban a börtönben.- vágta rá.

Most rajtam volt a nevetés sora.

- Amit nem tudsz ne is erőltesd.-válaszoltam.

- Ez gonosz volt!- gyengén a vállamba bokszolt.
- Na, jó én be pakolom a maradék cuccomat, és utána indulok mert holnap kezdődik a suli..-mondtam nekik.

-Rendben kicsim de nekem most indulnom kell a munkába.- nézett fel apa az újságjából.

Apa fel ált és felvette a kulcsit aztán őssze borzolta Mason és Caleb haját. Renhez lépet és hátba veregette .

- Ren vissza hoztam a kocsid a szervizből máskor jobban vigyáz rá.- apa oda dobta Rennek a kocsija kulcsait

-Köszönöm istenem, hogy nem kell Zoe rusnya kocsijával mennem.- öklözőt  a levegőbe Ren.

- Héj mi bajod az én narancs bogarammal , tökéletesen jó kocsi , keveset fogyaszt és szerintem meg igenis jól nézz ki!-mondtam neki durcásan.

- Ha egy 60 éves öreg hippi vagy aki annyi anyagot szívót hogy már a szín és tér érzékét is elvesztette akkor igen , TŐKÉLETES!-vágta rá rögtön.

-Ren ne beszélj így , kicsik is vannak-intet apa a fejével Calem és Mason felé.

-Apa mi az az anyag- kérdezte Caleb.
 
-Semmi semmi .- válaszolta apa zavarban.

Anya éppen ekkor jött be a konyhába mögötte Travis ballagót és szemét dörzsölte.

- Miről megy a susmus.- kérdezte anya.

-SEMMIRŐL!!-  vágtúkrá egy szere.

Anya nevetet és a mosogatóhoz sétált.

-Mi a reggeli?- kérdezte Travis. A szemét dörzsölve.


 -Palacsinta és Gofri.-anya elkezdte el mosogatni a tányérokat.

-Én megyek életem . -Azzal meg csókolta anyut . Travis le ült az asztalhoz. Apu hátba veregette Travist, aztán kiment és be indította a kocsiját és elhajtót a munkájába. Caleb és Mason a nappaliban néznek valami mesét.

-Szia anyu én megyek és bepakolok.-meg pusziltam anyu arcát

- Rendben kicsikém- mondta.

-Ne késsel hülye gyerek!- csaptam tarkón Rent.

- Anyu nézd meg bántalmaz . Védj meg.- mondta Ren

Anyu ránk nézet aztán elmosolyodót és meg csóválta a fajét. Az asztalhoz lépet és elkezdte leszedni a mosogatni valót. Travis felállt hogy meg csinálja a kávéját . Oda mentem hozzá és meg próbáltam meg ütni de ő elkapta a kezem és a vállára dobolt.

- Nem és nem és ha nem viselkedsz jól be doblak a fürdőkádba és hideg zuhanyt kapsz.-mondta.

Nevetem és elkezdtem ütni a hátát.

- Jól van , jól van jó kislány leszek .


- Oké.- azzal letet én bele bokszoltam a karjába.

- Ezt még egyszer ne merészeld meg csinálni.-mondtam neki.

Travis csak a szemét forgatta aztán minden figyelmét a kávéjának szentelte.
Fel szaladtam a szobámba és bedobáltam a maradék cuccomat és levittem a bőröndjeimet a kocsim hoz és be tettem a csomagtartóba. Ren közben el kezdte levinni a cuccait . Az utolsó bőröndjét hozta le amikor is Travis jött ki be szállt a kocsijába aztán maxra tekerte a zenéjét a kocsiba. Le húzta a kocsija ablakát és ki kiabált nekünk .

- SOK SZERENCSÉT LÚZEREEEK!- intet be nekünk.

- Neked sok szerencsét a vasárnapi munkádhoz seggfej.- aztán Renel mind ketten beintetünk neki.

Nevetet aztán elhajtót , és csak a folyamatosan halkuló zene jelezte hogy távolodik. Ren becsapta a kocsija csomagtartóját.
- Én elmegyek Mattért és vele megyek . Szia húgi majd a suliba találkozunk .-mondta Ren.

Anya meg ált az ajtóban Masonnal és Calebbel maga mögött.

- Majd valamikor meg látogatunk benneteket.- mondta anya. Rennel egymásra néztünk .

- Nem szükséges .- válaszoltuk egyszer.

Ren felvette a napszemüvegét és beült a kocsijába aztán elhajtót. Aztán én is be szálltam a kocsimba és elhajtottam. A Fák gyorsan suhantak el mellettem az út úgy 1 óra lehet, ezért meg álltam agy gyors büfénél . Leparkoltam aztán bementem kajálni. A pultnál álltam és rendeltem magamnak egy jegeskávét meg egy hamburgert. az asztalnál ültem mikor hívott a pultos fiú hogy kész a kajám. oda sétáltam a pulthoz a srác arcán elég nagy vigyor ült és engem méregetett. Oda adta a kajám és a jegeskávém aztán egy cetlit csúsztatót felém amin minden való színűséggel a száma állt. Aztán rám kacsintót. én meg csak egy flegma pillantást vettem rá meg fogtam a cetlit és galacsinná gyűrtem és bele dobtam a legközelebbi kukába aztán én is rákacsintottam és ki sétáltam a kajáldából. Be ültem a kocsiba és gyorsan elfogyasztottam amit rendeltem megigazítottam a sminkem gyorsan az tán indultam is tovább.
 Már csak úgy egy fél órányira voltam a sulitól amikor is meg csörrent a telom megnéztem ki az a ki jelzőn Jane neve állt a legjobb barátnőmé ki hangosítottam .

- Szia Jane.- mondtam neki.

- Szia van egy nagy meglepim, ha ide értél meg tudod mi az. OKÉ?-mondta.

- Oké. Akkor addig is szia.-mondtam neki.

- Szia .-válaszolta

Letetem a telot és csak azon töprengtem mi lehet a nagy meglepetés . aztán feltűnt a horizonton a suli . Nagy tekintélyt parancsoló épület. Ahogy az igazgató is Mr.Richard szigorú, szabály tisztelő , és rideg. Senki nem látta még mosolyogni , ha a közelembe van a hideg futkos a hátamon mintha csak olvasna a gondolataimba. Leparkoltam a kocsit és elindultam a böröndeimmel a kolesz szobám feli. A 327 volt az enyém. Aztán



2 megjegyzés: