2015. december 26., szombat

Karácsonyi poszt

"Ding, dong" -Szól a karácsonyi harang. 
Karácsony második napja van és szeretnék nektek nagyon Boldog Karácsonyt Kívánni. :)
Nagyon szeretném meg köszöni mindenkinek aki olvassa a blogom. 
(Külön köszönet Miss Hapcii-nak a sok plusz egyezés ért)
A sok kommentet és a sok olvasott.
Nem is gondoltam volna hogy ennyien olvasni fogják a sztorim.
Még egyszer nagyon nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm.


Boldogságos Karácsonyt Minden Kedves Olvasómnak!
 Puszi: ~RAPOSA~

1 megjegyzés:

  1. Szia Raposa és mindenki aki Raposát nézi. Mostanában kattantam rá a blogodra, mert én is elkezdtem egy történetet írni és hozzád hasonlóan és is blogra töltöm fel, ezért gondoltam, hogy keresek hozzám hasonlókat akik ezt csinálják, mert kiváncsi vagyok az ő művükre és hátha ők is kiváncsiak az enyémre. Ezért gondoltam, hogy szivesen elolvasnátok az én írásomat. Ha érdekel itt a link: http://irnitanulok.blogspot.hu/
    A könyv főhőse egy 17 éves fiú Damien (akinek azért ez a neve, mert pont az Ómen című filmet néztem, amikor a nevén gondolkoztam :D) aki az iskolában ülve egyszer támadás áldozata lesz és ő, az öccse, a legjobb haverja, az öccse barátnője, és még egy tanár sikeresen el tudnak rejtőzni egy titkos szobában. Később megtudják, hogy nem csak az ő városukban történt hasonló esemény. A helyszín amúgy a Nyugat-Virginiai Petersburg lenne. Ezenkívül kétségbeesetten kutatnak más túlélők után a világ minden pontján amíg rá nem találnak egy nagyobb csoportra, Az első könyvemben nagyjából azt mutatnám be, hogyan jutnak el a többi túlélőhöz miközben a támadók is átfésülik a környéket, hogy megöljék akik még életben vannak. A történetről ennyit az remélem elolvasod/elolvassátok és légyszi ha tetszett nektek akkor azt írjátok meg kommentben, hogy tudjam jó úton haladok-e :D Jó szórakozást.

    VálaszTörlés