2017. június 10., szombat

VÁLTOZÁS

VÁLTOZÁS

Sziasztok mit ahogy a cím is feltünteti történt egy kis változás a blog most már az Éjszakai Vízió nevet viseli. Illetve eltűntem egy két hónapra amit nagyon sajnálok író válság nagyon beütött ráadásba jövőre kezdődik az utolsó évem a gimiben és előtte még valahogy nyelv vizsgáznom kénne meg a portfóliót készíteni és egyéb ilyen finomságok várnak rám. Viszont nagyon nagyon rosszul éreztem magam amit hogy nem tudtam ide posztolni. Viszont új cím talán meg hozza a kellő ihletet és szárnyalni fognak a bejegyzéseim.

Addig is Raposa voltam Puszi. :)


2 megjegyzés:

  1. Ohm, nem tudom h be merjem e vallani,de én most így hirtelenjében nem is emlékszem a régi címére:o de ami a lényeg, sztem a mostani nagyon király, ugyh csak így tovább ! :D

    VálaszTörlés
  2. :D semmi gond nekem már nem tetszet nagyon az a cím ( ráadásul túl hosszú is volt címnek) sietek a kövi résszel amint tudom hozom.

    VálaszTörlés